Subject: SA Pärnu Haigla kiirabiosakonna personal
From: "Merili Lobjakas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 09:12:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kellele ma saaksin saata krüpteeritult SA Pärnu Haigla kiirabiosakonna
personali tabeli 31.12.2024 seisuga? Saan aru, et Kalev Pahlat enam tööl
ei ole, kes enne kiirabi asjadega tegeles.

Lugupidamisega

Merili Lobjakas

SA Pärnu Haigla

Erakorralise meditsiiniabi teenistus

sekretär

Telefon 447 3294

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

This e-mail and any attachment may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient,please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipients is unauthorized and may be illegal.